Magnolia Pearl

 Hej Ni Underbara!
Tack för alla era kommentarer om min och Ingelas satsning, det känns verkligen pirrigt!

Ja för er som inte vet om det så är har jag och Ingela nu bestämt oss för att öppna butik,

vi har hitta ett StOrt hus i början av Kristinehamns skärgård och där kommer vi att ha vår butik Lev Vackert med alltifrån fik, kläder, lite barn inredning, godis, möbler till minsta inredningsdetalj.

Vi vill ju gärna ha ett blandat koncept av fransk, industriell, lantlig och romantisk still som blandat gammalt och nytt!

Åh det är så spännande och just nu är det otroligt mycket som ska fixas och donas med.

Vår ambition är att öppna i Maj men det törs jag verkligen inte lova för först måste vi ju se till att butiken blir som vi vill och att vi kan få de leverantörer som vi önskar.
Så nu har ni som inte är Kristinehamnare ytterligare anledning att besöka vår stad, ler.

 Idag vill jag visa er lite inspiration från det fantastiska;

Magnolia Pearl
För mig är det lite Ewa i Walla känsla, charmigt va!
Låt dig gärna inspireras mer av dem på deras hemsida:
http://magnoliapearl.com/
Romantiskt eller vad?
Ja, visst det är udda men jösses vad jag gillar att de vågat att ta ut svängarna så mycket!
JA det var ett litet axplock därifrån nu är det dags för mig att fortsätta med förankrande av vår dröm: 
Med andra ord dags att ringa snickaren och börja riva och bygga! JJIIIPPPIII!

Kram Petra

ooobbbbssss hur kunde jag glömma? Jo GLAD ALLA HJÄRTANS DAG SÅ KLART! 



0 comments :

Post a Comment