Garderobsrensning

Hej Ni Rara!
Hoppas att det är fint med er och att ni mår gott i den långdragna vintern, för min del får det gärna vända nu. Tack och lov så börjar ju dagarna i alla fall bli ljusare allt längre!
Just nu tycker jag inte att jag hinner med något, jag har något nytt och stort på gång som kommer att påverka mitt liv mycket och jag är sååå nervös, glad, bekymrad, förhoppningsfull, ivrig, tacksam och drömmande. Jag hoppas snart på att kunna få dela detta med er, och att få skriva av mig mera men det finns endel som jag känner att jag vill och måste göra först. Nu vet ni i alla fall att min frånvaro av tätare inlägg och svar på mail och kommentarer har en orsak, som dock kommer att bestå ett tag. Vill bara att ni i alla fall ska veta att jag älskar att läsa era kommentarer och att kravlöst få smyga runt på era bloggar och hämta inspiration och igenkänningar. 
Här hemma håller jag på att rensa och gå igenom min garderob och upptäckte att jag visst hade kläder som väldigt mycket påminde om min still här hemma och som gick i ljusare skalor än vad jag anade... jag som egentligen är en hopplös själ för vita/ljusa kläder.... Japp jag är en sån som spiller och klantar till det rätt ofta....hihihih
Hittade min klänning som jag gjorde till den första signeringen av "Lev Vackert", den skapades med inspiration från den fantastiska designern Ewa i Walla. 
Åh längtar så till att få plocka fram tunnare kläder och att slippa pölsa på mig och min lille prins en massa kläder.... men än så länge får det fortsätta att vara stickat och lager på lager på lager.....
Härliga sockor från KappAhl
KRAM Petra





0 comments :

Post a Comment