Inspiration från hela världen

Hej Alla Rara!
TAck för era kommentarer i förra inlägget. Många har frågat om klädstången och vet ni vad, den är köpt för 89 :- på Netto hihi ett fynd. 
Idag tänkte jag visa fler bilder som jag sparat i min inspirationsmapp på datorn, de går i våren och sommarens tecken för jag tycker att vi kan behöva det nu när snön vräker ner igen!
 Tyvärr har jag klumpigt nog inte sparat någon källa till någon av bilderna och de är sparade och insamlade runt om på nätet så kanske just någon av dina bilder finns med här?
Då hoppas jag verkligen att du tycker det är ok och skoj om inte kommentera så tar jag bort det, kommentera gärna om det är din bild också så kan besökaren se källan!
Nu drar en liten bildserie igång, luta dig tillbax och njut!














 Titta vilka fantastiska bilder!!










KRAM 



0 comments :

Post a Comment