Korrigering av inlägget innan!

 Hej
Ville bara säga att jag skrivit fel i förra inlägget. Det är inte 36 stycken bokade till inredningsresan utan 45 stycken så jag föreslår att den som går och funderar på om den ska med skyndar sig.
Det är ju självklart först till kvarnen som gäller på platserna. 
Idag visar jag bilder från Nina Hartmans cafe/restaurang där ska vi på inredningsresan luncha första dagen. Ser väl underbart ut att sitta där och äta, känns som om jag bara kommer njuta av hela atmosfären och glömma bort att äta.... hihi... risken finns ju eller hur!
 Vill också upprepa mitt lilla förslag till de som ska med på inredningsresan: kan inte ni sätta en gadget i sidan av er blogg. Skoj för oss alla som ska med att få kika lite på varandras bloggar och kanske skriva lite till varandra. Det kan ju vara en bild från bussbolaget vänerbuss eller någon av de butiker vi ska besöka och så räcker det ju att skriva att: Jag ska med på inredningsresan i mars! Ja, eller nåt såndant, ler. 

KRAM Petra



0 comments :

Post a Comment