GLÖM SHABBY CHIC NU GÄLLER BARA CHIC?

Hej My Darlings!
Tack såååååå mycket för alla era rara ord om HAPPY!
Jag fick ett nytt trend mail som jag tyckte kunde vara lite inspirerande.
Mailet var ifrån Swedish New som är ett nytt inredningskoncept. De tycker om organiska former, allt som är vitt och djur, alla sorters djur.
Den svenska historien och organiska former hämtade ur djur och växtriket är en stor inspirationskälla, gärna i en salig och lite galen mix = Swedish New
 Romantik utan spets!
 Jag tycker det är lite kul för precis som vår ide med UniCum så har Swedish New en ide samma ide med deras kollektion Ooak. 
Ooak är en kollektion av handgjorda varor. Det finns bara en av varje, inte två som är varandra lika.


Sorr, att jag inte som vanlig hinner med att kommentera er, men i morgon är det dagen D = Opponeringsdag av vår uppsats! Håll tummar och tår för mig och Susanne!
Vår uppsats handlar om samverkan mellan olika förvaltningar som polis, skola och socialtjänst.
Några har undrat vad jag läst, japp jag har läst till Socionom med inriktning på socialpedagogik.
Så på fredag är det faktiskt sista dagen! Då är jag en färdig socionom!!!!
KRAM Petra



0 comments :

Post a Comment