Greengate

 Hej!
Här hemma verkar det som om magsjukan tar sin ända, håll tummarna!
Jag och Ingela ska ju upp till FORMEX i morgon.
Våra böcker kommer finnas i underbara Eva-Karins monter för Dommo by Gawor C10:59
titta in deras sida de har mycket vackert: http://www.dommobygawor.se
Jag kommer inte ta med min kamera upp, det blir faktiskt för tungt och bökigt. Egentligen så får man ju inte heller fota och endel håller stenhårt på det och ja det får man väl respektera då.
 Ville bara visa att här hemma stödjer jag inte vintern längre, NÄ, nu åker lite vårkoppar och vårfärger fram!
 Jag älskar min nya termos, brukar aldrig få ha dem ifred utan de brukar slarvas bort och liknande men efter som jag är enda tjejen i familjen så får jag väl hoppas att jag får ha just denna ifred!!!
KKKRRRAAAAMM! Petra





0 comments :

Post a Comment